Setiap luka ada penawarnya....Allah yang maha Berkuasa...Maha Mengetahui Segalanya...

Setiap luka ada penawarnya....Allah yang maha Berkuasa...Maha Mengetahui Segalanya...

Tuesday, October 30, 2012

Bila Dah Ada ANA....


Ana sudah 9 bulan lebih sekarang...Alhamdulillah aku bersyukur sangat kepada Allah SWT sebab berikan aku seorang cahaya mata yang comel dan sihat...Sebagai seorang Ibu yang bekerja aku terpaksa merelakan ana di hantar ke rumah pengasuhnya.. Sebenarnya mana ada ibu yang sanggup bagi anak di jaga oleh orang lain kan...namun kita kena redha dan tawakkal demi mencari rezeki dan membantu suami... Keadaan hidup di KL mesti mewajibkan untuk kita bekerja, maka dengan itu kita perlu bersikap positif selalu....huhu..

Semalam aku amik ana kat umah pengasuh, aduh kesian ana jatuh lagi, bila tanya pengasuh kata tak sempat tgk sebab tgh buatkan susu, hati mak mana lah yang tak sedih tgk benjol kat kepala kan....huhuuuu....takpelah ana nanti mama pakaikan helmet kecik kat ana OK....heheheh...

Setiap hari aku berdoa supaya ana dilindungi oleh Allah SWT dan dijauhkan dari bahaya...AMIN..



Dah Pandai Tiru Ape Jer mimik Muka Orang..HUhu

No comments:

Post a Comment