Setiap luka ada penawarnya....Allah yang maha Berkuasa...Maha Mengetahui Segalanya...

Setiap luka ada penawarnya....Allah yang maha Berkuasa...Maha Mengetahui Segalanya...

Friday, September 28, 2012

KAWAN...SAHABAT.....TEMAN.....SEkerja!!!


Ahhhhhaaaaaaaaaaaaaa...BUDAK CUTE nie.....Anak Dara OK! Awek cun kat Admin nie...Al - kisahnyer...dulu mase dia masuk sebagai sambilan kat sini aku wat tak peduli jer( sajer jer), HAMEk kau...sekarang aku sayang giler kat gadis tecik nie....NAma anak aku pun nak GAk Ade LYN.....huhu...NOOR HAZLIN MUHAMAD PAHAM namenyer...orangnyer sweet jer...


Haaaaa... Yang nie Plak NAMANYA NOR AZILA MOHD AMIN....Amin....heheheh.  Ila nie aku kenal mase start dari Zaman Kemasukan Ke MATRADE 2007, yang sebelah dia tu Hubby dia....En Zul....

Aku dah tak larat nak taip dah...heheheh...Sekian Untuk Hari ini....Balik kang nak amik Ana kat Umah pengasuh....RIndu Plak Kat my AnaAdlyn....



SAYANG MAMA.....BUCUK MAMA...







No comments:

Post a Comment